FAQ

Czy muszę zakładać konto?

W naszym sklepie nie musisz zakładać konta, możesz skorzystać z uproszczonego formularza składnia zamówienia. Jednak zachęcamy do założenia konta w przypadku gdy chcesz na bieżąco  śledzić status swojego zamówienia.

 

Nie pamiętam hasła do swojego konta.

Na stronie do logowania kliknij w link zapomniałem hasła, wpisz swój adres mailowy- na adres poczty otrzymasz wskazówki jak zmienić hasło.

Co w przypadku gdy interesujący mnie produkt nie jest dostępny w moim rozmiarze?

Bez obaw! jesteśmy producentem naszych towarów dlatego uszyjemy dla Ciebie każdą sukienkę ( nie dotyczy działu outlet, tam znajdują się ostatnie sztuki do wyczerpania zapasów magazynowych) i dostarczymy ją najpóźniej w terminie 7miu dni roboczych. Jeżeli potrzebujesz szybszej dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie postaramy się przyśpieszyć realizację zamówienia.

Czy cena obejmuje koszty transportu?

Nie, koszty dostawy są przedstawione podczas skłania zamówienia lub w zakładce koszty wysyłki.

Złożyłam/em więcej niż jedno zamówienie, czy mogę je wysłać razem i zapłacić jedną opłatę za przesyłkę?

Tak, oczywiście w tym celu prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo?

 

Czy wysyłacie zagranicę ?

Tak, oczywiście! Nasze paczki wysyłamy do każdego miejsca na świecie. Jeżeli jesteś zainteresowana/ ny przesyłką poza UE prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jest taka możliwość 

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego

"karteS-MODA" ul. Drzymały 1, 43-300 Bielsko-Biała mapka dojazdu

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach  7-15:30