FAQ

Czy muszę zakładać konto?

W naszym sklepie nie musisz zakładać konta, możesz skorzystać z uproszczonego formularza składnia zamówienia. Jednak zachęcamy do założenia konta w przypadku gdy chcesz na bieżąco  śledzić status swojego zamówienia.

 

Nie pamiętam hasła do swojego konta.

Na stronie do logowania kliknij w link zapomniałem hasła, wpisz swój adres mailowy- na adres poczty otrzymasz wskazówki jak zmienić hasło.

 

Co w przypadku gdy interesujący mnie produkt nie jest dostępny w moim rozmiarze?

Bez obaw! Jesteśmy producentem naszych towarów dlatego uszyjemy dla Ciebie każdą sukienkę ( nie dotyczy działu outlet, tam znajdują się ostatnie sztuki do wyczerpania zapasów magazynowych) i dostarczymy ją najpóźniej w terminie 10-14 dni roboczych. Jeżeli potrzebujesz szybszej dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie postaramy się przyśpieszyć realizację zamówienia.

 

Czy cena obejmuje koszty transportu?

Nie, koszty dostawy są przedstawione podczas skłania zamówienia lub w zakładce koszty wysyłki.

 

Złożyłam/em więcej niż jedno zamówienie, czy mogę je wysłać razem i zapłacić jedną opłatę za przesyłkę?

Tak, oczywiście w tym celu prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo.

 

Czy wysyłacie zagranicę ?

Tak, oczywiście! Nasze paczki wysyłamy do każdego miejsca na świecie. Jeżeli jesteś zainteresowana/ny przesyłką poza UE prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.